Zo krijg jij nieuwe klanten met behulp van reviews
Sociale bewijskracht is een krachtige manier om zonder pushen klanten te overtuigen van jouw product/dienst. Deel reviews en je helpt nieuwe klanten aan meer zekerheid over hun keuze voor jouw product/dienst. In deze blog lees je meer over het effect van reviews en waar je reviews kan/moet delen voor maximaal effect.
Wat je kunt leren van drie Londense metro-reclames
Het is maandagmiddag en ik zit in een lege metro. Een lege metro in Londen. Op dit tijdstip van de dag, wie had dat ooit gedacht… Ik ben onderweg naar de reumatoloog en het voelt gek om in de lege metro te zitten. Ik weet heel goed waarom de metro zo leeg is en ik
10 tips om je e-maillijst te laten groeien
E-mail is niet saai of dood E-mailmarketing, het is een van de manieren om de relatie met leads te verbeteren, je leads jou beter te laten leren kennen en om je leads de stap naar klant te laten zetten. Dat klinkt heel leuk en aantrekkelijk natuurlijk, want laten we wel wezen: je bent niet voor
Hoe jij erachter komt wat je in je salesfunnel moet delen
Je kent het wel. Dat ene punt op je to-do lijst dat blijft staan en elke keer weer een hoop gedoe en denkwerk oplevert: je e-mailmarketing. Of anders gezegd: de e-mails die je wilt sturen als nieuwsbrief of in een (geautomatiseerde) e-mailreeks. Je hebt een nieuwsbrief, maar wat stuur je elke maand/week naar je e-mailcontacten?
Know-Like-Trust in een salesfunnel
Je hebt het vast wel eens gehoord, de know-like-trust fases waar je rekening mee ‘moet’ houden in je marketing. Moeten vind ik een groot woord, maar ik zal je kort meenemen in wat deze fases zijn en hoe je daar in je e-mailmarketing, zoals je nieuwsbrieven en salesfunnel, rekening mee kan houden. Wat is de know-like-trust factor?
Je brein houdt je voor de gek!
Hoe je met je marketing websitebezoekers kunt beïnvloeden Aankoopbeslissingen worden grotendeels door het onbewuste brein van de koper gemaakt en daar kun jij als ondernemer met je marketing en met name op je website op inspelen. Na het lezen van deze blog weet jij 7 manieren hoe jij het onbewuste brein beïnvloed van je websitebezoekers
Zo maak je Facebook ads die resultaat opleveren
Zo maak je Facebook advertenties die resultaat opleveren Adverteren op Facebook en Instagram heeft veel voordelen. Voornaamste reden is om (snel) bij je doelgroep in beeld te komen en hen kennis te laten maken met jou. Adverteren is een betaalde manier om je bereik te vergroten. Omdat je betaalt voor je bereik en leads wil
Hoe kan je marketing inzetten voor je positionering?
Hoe kan je marketing inzetten voor je positionering? Positionering is een marketingterm, maar wat betekent het en hoe zet je het in? In deze blog uitleg en praktische voorbeelden over positionering en hoe jij dat voor jouw bedrijf kunt inzetten. Laten we beginnen bij het begin: wat betekent de marketingterm positionering? Positionering is “het proactief
Zo haal je meer uit je Instagram account
Zo haal je meer uit je Instagram account Instagram is een van de sociale kanalen die nog elk jaar groeit in het aantal gebruikers. Wereldwijd, maar ook zeker in Nederland. Inmiddels zijn er meer dan 5,6 miljoen Nederlanders die van Instagram gebruik maken (bron: Marketingfacts). Tussen die 5,6 miljoen Nederlanders zit ook jouw doelgroep. Instagram
5 leuke kerst-inhakers die jij zo kunt uitvoeren
De decembermaand een maand met veel feestdagen waar je met je content op in kunt haken. Content inhakers Er zijn verschillende manieren van content delen: tekst, video, geluid. Content ophangen aan ‘een kapstok’ maakt het maken van content al makkelijker, zeker als je jouw volgers en doelgroep daarbij betrekt. Denk aan kapstok haakjes als: ervaring,
3 handige Instagram plan tools
We hebben als ondernemer genoeg te doen en met Instagram plan tools zorg je ervoor dat je meer tijd en energie overhoudt voor andere dingen, zoals je klanten en het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. Een van de redenen om Instagram berichten te plannen is focus. Door het posten van Instagram berichten te clusteren